Met trots stelt Feriatus haar Etiquette school ETIQUALITY voor.

Etiquette is geen wetenschap. Respect, beleefdheid en het de ander zo eenvoudig mogelijk maken: daar draait het om. Niet alleen aan tafel, in elke sociale gelegenheid. Daarom zijn deze interactieve masterclasses in etiquette van Etiquality een meerwaarde voor het leven. De flair, finesse en het zelfvertrouwen die je hier in de vingers krijgt, komen elke dag van pas. Thuis, onder vrienden en op het werk.

Welkom bij Etiquality

Play me

PLAY ME 

Samen creëren wij een op maat gemaakte masterclass speciaal voor jouw bedrijf, team of vriendengroep. 

Zakelijk of privé

Jouw masterclass op maat

Van hospitality tot business tot imago tot kleding. Alle thema's komen aan bod in onze masterclasses.

dat je interesse dekt

Jij kiest het thema

Door de verschillende thema's te combineren creëren we samen de perfecte masterclass die aansluit bij elke behoefte.

Mix and match

Voor de perfecte combinatie

Geen locatie? Geen probleem. Etiquality Headquarters heeft alles ter beschikking. Liever bij jou? Wij komen graag bij je langs.

Bij jou of bij ons?

Jij mag kiezen

Business

Word het visitekaartje van je bedrijf

- Hoe groet je iemand
- Hoe introduceer je een ander 
- Hoe ontvang je klanten
- GSM etiquette
- Houding en postuur  
- Op welk uur bel je wie  
- En nog veel meer... 

- Hoe groet je iemand
- Hoe introduceer je een ander 
- Hoe ontvang je klanten
- GSM etiquette
... zie desktop voor meer informatie

Het ontvangen van Gasten

- Hoe ontvang je gasten  
- Wanneer zeg je wie gedag 
- Een toast uitbrengen
- Hoe dek je de perfecte tafel  
- Hoe werkt een formeel diner   
- Een moeilijk gerecht eten
- En nog veel meer... 

- Hoe ontvang je gasten  
- Een toast uitbrengen
- Hoe dek je de perfecte tafel
... zie desktop voor meer informatie

IMAGO

Dress to impress

- Hoe laat je de juiste indruk achter
- Hoe presenteer jij jezelf
- Hoe gebruik je jouw stem
- Welke kleding voor welk moment 
- Liever under- of overdressed
- Jij bent het visitekaartje 
- Wat zeg je wel en niet 
- En nog veel meer... 

 

- Hoe laat je de juiste indruk achter
- Hoe presenteer jij jezelf
- Hoe gebruik je jouw stem
- Welke kleding voor welk moment 
- Wat zeg je wel en niet 
 ... zie desktop voor meer informatie

Contacteer ons

Contacteer ons

Contacteer ons

HOSPITALITY

"Als restauranteigenaars vinden wij etiquette en gastvrijheid één van de grootste troeven die we kunnen aanbieden aan onze gasten"

- Viki & Viviane
Restaurant Zilte